divendres, 11 d’octubre del 2013

Aquest inici de curs estem tenint dificultats per poder fer una correcta atenció personal, tant pel fa al telèfon com a la porta principal. La situació ve donada per tres causes:

- Només tenim un conserge, que s'encarrega del telèfon, la porta i algunes coses de petit manteniment.

- Com a centre d'una línia, l'administrativa només la tenim a mitja jornada.

- Hi ha algunes franges horàries en les que no hi ha ningú de l'equip directiu als despatxos (tenen classe, reunions, entrevistes amb famílies...).

Des de l'escola hem encarregat la compra d'una centraleta sense fils per tal que el conserge la pugui dur a sobre. Ara falta que l'Ajuntament (propietari de la línia) ens faciliti la forma de configurar-la i, de seguida que ens sigui possible, la posarem en marxa.

Fins que no tinguem la centraleta sense fils operativa, reduirem al màxim les absències del conserge de l'entrada o se'l substituirà per una altra persona; tenint cura de que no passin més de deu minuts de presència a consergeria o secretaria.

També volem demanar disculpes per qualsevol molèstia que us puguem haver ocasionat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada